2024/01/16

KÖNYVEIM - MESÉK ELALVÁS ELŐTT

 

A NewLine Kiadónál megjelent harmadik mesekönyvem címe állítólag nagyon találó, mert némelyik kisgyermeket tényleg el is altatják a történetek. S hogy mi ez a cím? Mesék elalvás előtt

Ez a könyv is kétszer jelent már meg, két különböző kiadónál. Az első kiadás a ForArt Kiadónál készült, azonban ez a kiadó már sajnos megszűnt. Ekkor kényszerültem arra, hogy új kiadót keressek műveimnek, így találtam rá a NewLine Kiadóra, melynek jelenleg is az írója vagyok. Örülök, hogy rájuk találtam, mert segítőkészek, bármi problémám, kérésem van, nyugodtan fordulhatok a kiadó vezetőjéhez, Gibicsárné Szabó Noémihez (írói nevén Mimi Taylor), mindig megpróbálja orvosolni a dolgokat. 

Mint már feljebb is írtam, ez a mesekönyvem is kétszer jelenhetett meg eddig, akárcsak a Csodák könyve. Két kiadó, s mindkettőnél kicsit más a külalak és a beltartalom. 

Az első kiadásnál kicsit egyszerűbb volt a borítókép és kevesebb volt az illusztráció a könyvben. A második kiadást kicsit kibővítettük, mivel a mesék is saját, illusztrált borítóképet kaptak, plusz illusztrációkat is tettünk a mesékhez, valamint a borítókép is kicsit megváltozott. Szerintem sokkal szebb lett. Azt hiszem, végre olyan lett a mesekönyv kívül és belül, amilyennek elképzeltem. Természetesen ezt a kiadványt is Hiczkó Zsuzsanna rajzai díszitik.

Az első kiadás kéziratával, illusztrációival 2015-ben megnyertem a Nemzeti Kultúrális Alap által kiírt mesekönyv pályázatot, ami pénzjutalommal járt, így ebből tudtuk finanszírozni a kiadás minden költségét. 

A  második kiadásnál már saját zsebből kellett fizetnem mindent, de örülök, hogy így is sikerült megoldani, s egy sokkal szebb köntösben jelenhetett meg újra a mesekönyv, 2022-ben. 

Ezen a képen látható mindkét kiadás, így a borítón lévő különbségek is:

 


Az alábbi képeken pedig a könyv fülszövege, valamint két vélemény olvasható: 


Ajánlók a mesekönyvről: 

1/ Magyar Szerzők Könyvei Blog

2/ Meskete.hu

3/ Álmok Útján


Ebben a kis videóban nagyobb rálátást lehet kapni a könyvben található mesékre és illusztrációkra:


 

Az oldalon található üzenetküldőn keresztül szeretettel várom a megrendeléseket. A kiadvány megvásárolható a NewLine Kiadó shopjában is!
Mesék elalvás előtt című mesekönyvem ára: 4.590,- Ft + postaköltség







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése