2024/01/13

KÖNYVEIM - MESEVARÁZS

 

Következő mesekönyvem, ami a NewLine Kiadó gondozásában jelent meg, a Mesevarázs címet kapta. Azt hiszem, elég találó, hiszen a mesék varázslattal vannak tele, amikre néha a való életben is vágyunk. 

Ez a könyv 2021-ben látott napvilágot, s ebben az évben a Dugonics András Irodalmi Díjon ismét bekerültem a Mese, mesekönyv kategórában az első 10 helyezett közé. Ebben az évben hatodik helyezést értem el. 


 

 

Ennek a mesekönyvnek van több érdekessége is. Az ebben található történeteket a helyi óvodában kezdtem írni, amikor időszakosan ott dolgoztam. A Mesevár Óvodába járó apróságok megihlettek és egyszerűen muszáj volt papírra vetnem a történetek, versek felét, amíg ott voltam. Igen, szó szerint papírra, mert először tollal, papírra írtam kézírással, amíg az óvoda vezetője rá nem kérdezett, mit is körmölök olyan szorgalmasan. Amikor elmondtam neki, rögtön felajánlotta, hogy használjam az irodájában található számítógépet, így ettől kezdve sokkal gyorsabban ment az írás. Egymás után jöttek az ötletek, egymás után írtam a meséket, verseket. Mivel határozott ideig voltam az óvodában, akkor is folytattam az írást, amikor már letelt ez az idő, s otthon fejeztem be a teljes kéziratot. 

Természetesen, akárcsak a Csodák könyvéhez, ehhez is nagyon kedves ismerősöm, Hiczkó Zsuzsanna készítette az illusztrációkat. Imádom a rajzait, ahogy az olvasóim is. 

Amikor elkészült a kézirat, elkészültek az illusztrációk, úgy éreztem, van még valami, amit meg kell valósítanom ezzel a mesekönyvvel, s bele is vágtam. 
Meghirdettem egy Meseíró és Illusztrációs pályázatot gyerekeknek. Azt terveztem, az elérhető díj az lesz, hogy mindkét kategória első helyezettjének alkotása bekerülhet a Mesevarázsba. Kerestem bírákat a pályázathoz, akik úgy gondolták, szintén felajánlanának nyereményeket, majd Tokod Nagyközség Önkormányzatának Polgármestere is felajánlotta, hogy díjaznák az első három helyezettet, ha kicsit kibővítjük ezt a pályázatot.
Soha nem számítottam arra, hogy ennyien mellém állnak majd ennél a projektnél, de nagy örömmel fogadtam el mindenki segítségét. Így lett egy apró kis gondolatból egy olyan pályázat, ahol hat gyermeket ajándékozhattunk meg a teljesítményük alapján. Természetesen minden résztvevő megkapta az őt megillető elismerő Oklevelet a munkájáért.
Az első díjas mese és a hozzá készült első díjas illusztráció be is került a mesekönyvbe. Aki megvásárolja, az olvashatja, láthatja ezeket is. 

Ez a könyv folyamatosan rendelhető akár nálam (üzenetben), akár a NewLine Kiadó webshopjában. 

 


 A mesekönyv fülszövege ezeken a képeken olvasható:


 

Néhány, interneten olvasható vélemény a könyvről:

1/ Bombicz Judit - Mesevarázs (Watchaholics Magazin)

2/ Álmok Útján Blog

3/ Magyar Szerzők Könyvei Magazin
 

Az oldalon található üzenetküldőn keresztül szeretettel várom a megrendeléseket.
Mesevarázs című mesekönyvem ára: 3.990,- Ft + postaköltség

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése