2022/09/04

ANTOLÓGIÁK

 

Szeretném nektek megmutatni azokat az antológiákat, melyekben olvashatóak az írásaim.

 

Tizenegy antológia, melyek ugyanolyan kedvesek a szívemnek, mint a saját mesekönyveim. Jó néhány írásomat ezekből  megjelentettem egy saját könyvben is, kiegészítve más mesékkel. Ennek a könyvnek a második kiadása 2022. decemberében jelent meg.

 

 


 2008 - Ekkor jelent meg az Accordia Kiadó gondozásában a Havakba égetett szavak című vegyes antológia, melyben az első megjelent mesém olvasható, Télapó ajándéka címmel.

2010Az én mesém sorozat harmadik kötetében jelent meg A kis gesztenye című mesém.

2012Az én mesém sorozat ötödik kötete jelent meg, benne a Csoda, a falon túl című történetemmel.

 


2013Az én mesém sorozat hatodik kötetében olvasható Cincin első karácsonya című mesém.

2014Az én mesém sorozat hetedik kötetében is jelen van egy írásom, Sanci, a jószívű manó címmel.

2015 – Ebben az évben két antológiában is olvashatóak a meséim. Az egyik a Zöld jövő című meseantológia, melyben környezetvédelmi mesék találhatóak, köztük az enyém, Erdei mese címmel.

A másik Az én mesém sorozat nyolcadik kötete volt, amiben A veteményeskert lakói című írásom olvasható.

Ugyanebben az évben mesekönyvem kéziratával megnyertem a Nemzeti Kulturális Alap által kiírt mesekönyves pénzdíjas pályázatot, ami segített a könyv kiadásában is.

 

 

2016Az én mesém sorozat kilencedik kötetébe is írtam mesét, Tapsi új barátja címmel.

2017Az én mesém sorozat tizedik kötetében ismét olvasható egy írásom, melynek címe Katica pöttyei.

2020 – Elindult A mi mesénk könyvsorozat, melynek első kötetébe is bekerült egy mesém. Címe: Tüsi ismét tanul valamit. (A második kötetről sajnos lemaradtam, mert elfelejtettem a leadási határidőt.)

2021 – Ebben az évben, karácsony előtt jelent meg a NewLine Kiadó íróinak gyűjteménye, melynek címe Lelkünkből szeretettel. Ebben a kötetben Bolyhoska karácsonya című mesém olvasható, rögtön a kötet elején.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése